torsdag 10. mars 2011

Søte Camilla.

Søte Camilla har hjulpet meg og sikkkert  mange andre som vil fikse eller gjøre noe med bloggen sin…Så skal du lage deg blogg eller skulle gjort noe med din blogg så hjelper hun deg sikkert. Det hun har hjulpet meg med er å få 3 kolonner.  Syns det ble veldig fint jeg. Har lenge hatt lyst til  å ha 3 kolonner men har ikke turt å prøve meg.. Men Tusen takk Camilla setter utrolig stor pris på det du har gjort.

Anbefaler å ta en titt inne hos Søte Camilla og hennes fine blogg.

foto  Hva syns dere om 3 kolonner????

Ha en fin torsdag..

Her snør det som aldir før… Fysj og æsj…

Klem Hilde

Ps: Tusen takk for koselige kommentarer på innlegget under:)

4 kommentarer:

Hvite engler sa...

Heihei...benken koster 2400,-...den er kjempefin og kommer fra en gammel gård,originalt slitt! klemmer

♥HverdagsHjerter sa...

Hei! Strikkeoppskrifter finner du mye av på garnstudio.no, men mariusoppskrift husker jeg ikke helt. Aksel har en slik i brun og hvitt. Kjempefin og mye brukt. Spør på garnbutikken eller google:-)) Så fint du har fått det hjemme, stor forandring! Koslig <3

♥HverdagsHjerter sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Guttemamma sa...

Synes det er kjempefint med 3-kolonner!! Veldig koselig i gangen deres, masse flotte detaljer!
God helg og klem fra meg♥