torsdag 3. mars 2011

Spiseplassen

Her er vår spiseplass, har kjøpt ny voksduk, litt vårlig…  Når man har to småtasser er det greit å bruke voksduk for det er så lett å holde reint:)

1

I dag er en stor dag for eldstemann, han skal nemelig besøke ungdomskolen. Stor stas:) Tenk til høsten begynner han der. Uff som tiden flyr av sted…. Litt rart å tenke på at han har blitt så stor.  Det er jo ikke så lenge siden jeg gikk der selv… Hehe *Ler* Men sånn er det når man  får barn så tidlig…  *smiler*66 (lånt bildet fra google)

Ha en flott dag mine venner:)

Klem Hilde<3

3 kommentarer:

Kristin sa...

Hei du! Tusen takk for koselig hilsen hos meg. Det setter jeg pris på:-) Skjønne gutter du har:-) Ha en fin fin dag. Klem Kristin

helen og gutta sa...

Hei, tusen takk for koselig hilsen inne hos meg og kjempekos at du har lagt deg til som følger. Jeg burde også gått til innkjøp av ny voksduk og din var jo kjempesøt. Nydelige unger du har forresten, herlige bilder i headingen. klem Helen

Frøken H sa...

Koselig spiseplass dere har! :) Så koselig at du vil være med på giveaway hos meg! :) Men du må gå inn på giveaway-innlegget (http://frknh.blogspot.com/2011/03/giveaway-vil-du-vre-med-feire.html) og kommentere der, og skrive hvor mange lodd du tar! ;) Link gjerne til det samme innlegget! ;)

Ha en fin dag! ♥

klem Frøken H