mandag 21. mars 2011

Award

Har fått min første award fra søte W. Tusen tusen takk setter utrolig stor pris på det. Ta en tur innom hennes fin blogg. Der kan du kose deg med masse flotte bilder og ideer.

Med denne awarden følger det en utfordring om å fortelle 8 ting om seg selv samt at man skal gi den videre til 5 blogger med under 100 følgere.

Liefste_blog1.  Jeg går aldri ut uten sminke.

2.Jeg er en veldig tålmodig sjel.

3. Fikk barn da jeg var 16.år.

4.Jeg er veldig følsom person, tar lett til tårer.

5.Redd for store katter. Ikke små kattunger…

6.Jeg har litt sameblod i meg. Mine besteforeldre er samer. Så opprinelig kommer jeg fra Vadsø.

7.Jeg er ikke så flink i Engelsk

8. Ikke alltid orden i sy sakene..

Her var 8 ting om meg.

Jeg gir utfordingene videre til:

livet på kvasseberget

Frøken Anker. Vintage & Nostalgi

Elisabeths idyll

Det røde huset med sjel

Hannes favoritter

Ta dere turen innom disse flotte bloggene…

Ha en herlig kveld.

Klem Hilde

4 kommentarer:

Tommensgirl sa...

Så gøy at du fikk to samme dag,det viser jo bare at du fortjener den dobbelt så mye:)
Morsomt å lese om deg, liker sånne awarder der man får vite litt om hverandre:)
Tror ikke det er veldig alvorlig, har bare hanglet det siste halve året og har hatt litt dårlige celleprøver og litt sånn.. Men hadde vært greit å slippe å gå å være halv syk, hele tiden:)
Ha en fin kveld:)
klem

Unknown sa...

Heisann :o)
Tusen takk for at du valgte meg ;o)))

Ha en fin kveld ;o)
Klem Elisabeth

Mia, New Room Interior sa...

Gøy å lese litt om deg! :-) Ønsker deg en fin uke!! KLEM

carina sa...

Hei!Så koselig blogg, nydelige bilder!
Legger meg til som følger hos deg:)
Ha en fin dag:)