mandag 7. mars 2011

Da var helgen over og ny uke har begynt.

Føsrt må jeg bare takke alle som har lagt igjen så herlige kommentarer på innlegget under. Dere er jo bare helt skjønne. Er utrolig takknemelig for at dere er innom min blogg.

Helgen har vært utrolig koselig, solen har varmet og man kunne nesten se snøen smelte. Vært ordentlig påskestemming. Vår Vår Vår…

Her er noen bilder fra helgen:1 25     Ole Herman og min kusine var på besøk på lørdag. Gutta leker så fint i sammen.6

Her er det en som er utrolig sliten.3 Faktisk så har vi grillet for første gang i år… Mmm godt med grill mat:)4

Nå skal jeg på badet med minstemann, så jeg tar meg en bloggerunde til dere søte mennesker etterpå i dag…

Ha en herlig mandag:)

Klem Hilde

5 kommentarer:

Hvite engler sa...

åh...det så helt hærlig ut...♥ ønsker deg en fiin dag,klemmer

w sa...

Så koselige bilder. Så ut som en fin helg:)

W

stallnilsen sa...

Flotte bilder av skjønne unger, ser ut til at dere har hatt en koseig helg, her er der bare sludd og regn med storm , lengter virkelig etter vår nu.
Har lagt dæ til som flger, koselg om du følger mæ og ;O)

Lisbeth.

Unknown sa...

Hei ;o) Takk for hyggelige ord inne hos meg ;o)) Fin blogg du har ;o)) Klem Elisabeth

Bloggerhjelpen sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.