onsdag 30. mars 2011

Kvalitets tid

I går hadde jeg og eldstemann litt kvalitets tid sammen ,noe vi ikke har hatt på leeenge. Han fikk klippet seg mens a mor fikk titte litt i butikkene. Det er jo bare så mye fint i butikkene nå om dagen.  Han fikk seg nye klær, noe han virkelig trengte. Vi tok en liten mat bitt på cafe. Og det var helt herlig å bare sitte å slappe av å nyte kaffe koppen, slippe å løpe seg svett etter de to minste gutta. Dem var hjemme hos min snille søte mamma.

1 Eldstegullet til mamma♥ Se litt trøtt ut.

Solen skinner fra blå himmel i dag.

Ønsker alle en flott onsdag

Klem Hilde

Tusen takk for koselige kommentarer på innlegget under  skjønne dere

3 kommentarer:

w sa...

Man trenger litt kvalitetstid med barna sine i blant:) Fint bilde:)

Ønsker deg en flott onsdag:)
W

♥ Netta ♥ sa...

Så koselig med kvalitetstid bare du og eldstemann, det trenger man innimellom. Vi har en liten kar som krever mye oppmerksomhet og da er det viktig å bruke litt ekstra tid på den eldste som er en litt roligere type :-)

Så koselig at du vil være med på min giveaway, ønsker deg lykke til! Kjempekoselig at du også vil følge bloggen min. Jeg legger meg til som følger hos deg også.

Klem
Netta

Tommensgirl sa...

Så koselig:) Viktig å ha litt kvalitetstid..Og sikkert veldig kos for eldstemann å ha mamma for seg selv litt:) Så søt gutt du har:)
Klem