fredag 11. mars 2011

Endelig fredag.

Det skal bli godt å bare slappe av i helgen, vi har ingen planer og det er deilig.  Bare kose meg med gutta mine.

Min kjære snille samboer har fått tak i eplekasser til meg. Noe som jeg har lettet lenge etter. Ble så utrolig glad. LYKKE♥ Elsker deg min kjære♥ Tusen takk

Har forelsket meg i Grenn Gate.  ♥♥♥

file_1_17

Er jo bare helt skjønt ♥swen0106_webstwmugwen0106_web

Veldig sommerlig.

Om ca et halvt år fyller jeg 30 år. Så Grenn Gate havner garantert på ønskelisten:)

Ha en strålende fredag..

Klemmer Hilde ♥

9 kommentarer:

Lillesøster sa...

God helg søster. For min del blir det en helg med jobbing. Men da blir det penger i kassa :) Å det liker vi. Ha en fin fin helg. Så prates vi. Helgekos fra lillesøster <3

Birte sa...

Da fyller vi det magiske året ca samtidig:-)) Og på min ønskeliste står det også GG... hi hi ....

Ønsker deg en fin helg..

Klem Birte

Hilde♥ sa...

Tusen takk for det lillesøster..
Jobbing er bra.. Ha en fin helg du og..
Får ha god vakt i helgen da..
Så prates vi.
Klemmer Storesøster.♥

Design Elements sa...

lovely! I'm sure the ea will smell of spring...have a wonderful wekkend!

Anonym sa...

Hei Hilde !
Så fint dere har fått det , du er jo så flink å dekorere og male og stelle og ordne :)

Tenk at du bare blir 30 år om ikke så lenge , jeg blir 40 Hilde heheh

ØNsker dere en riktig fin helg :)
klem Dortea

Hilde♥ sa...

Hei Dortea.

Ja Runde tall på oss begge i år.. Blir det stor feiring på deg ell?
Takk for at du legger igjen en kommentar her inne.. Setter pris på det...
Ha en flott helg. Klem Hilde

w sa...

Green gate er så flott:) (har ingen ting selv, men..)

Eplekasser er også veldig kjekt:) Har selv et dusin av de og de kan virkelig brukes til alt:)

Vi har barnefri i helgen og koser oss veldig med det. Er ikke så ofte, så det må nytes:)

Ha en flott helg:)
W

helen og gutta sa...

heldig du er som har fått tak i eplekasser, kanskje jeg må sende min mann ut på jakt hihi.

Greengate har jo bare så mye lekkert, om 3 mnd har jeg bursdag og satser på at noen har fått med seg hva jeg ønsker meg. Prøver å lufte litt underveis her på bloggen sånn itilfelle jeg selv har glemt det ut haha. klem Helen

Atelier Kari sa...

He! du er en av de tre heldige vinnerene av min Giveaway. Gratulere! Send meg en mail med navn og adresse, så får du et hjerte om ca 14 dager.