lørdag 19. mars 2011

Bokstavene våre.

NIB vil gjerne se våre bokstaver her i blogg verden. Jeg vil gjerne vise våre. Min snille søte bestefar har laget dem til oss. Han har skjært dem ut med stikksag fra en gammel benkeplate.. Min snille søte mormor har pusset og malt dem.. Er dem ikke fine??

Bokstavene betyr litt ekstra når noen du er veldig glad i har laget dem….  Når jeg kommer inn døra hjemme tenker jeg på mine besteforeldre…

1

Se flere flotte bokstaver Inne hos NIB  HER….

Ha en flott natt.

Klem Hilde

10 kommentarer:

Tommensgirl sa...

Kjempe fine,de bokstavene dine:) Og ekstra fint er det jo at det ikke er noen som har helt like,som deg:)
Klem

Jatte sa...

Hei!

SÅ fine bokstaver å så herlig når dem er laget med kjærlighet, INGEN har likens som deg!

Ønsker deg en fin Mandag,
Klem Jatte♥

w sa...

Kjempe fine bokstaver:)

Ha en flott mandag:)
W

Lykkeliten sa...

De var fine! Ekstra gøy med noe som ikke er masse produsert, menlaget av noen man er glad i:)
Kjekt at du ville være med på giveaway, så fant jeg denne koselige bloggen din også:) Ha en nydelig uke, klem:)

w sa...

Har en award til deg:)

W

Hjemme hos meg sa...

OI!!! Stilig :) Tror folk føler seg velkommen hos deg ;)
Klem Anette

Tommensgirl sa...

Hei:)
Har en award til deg inne hos meg,for synes du har så koselig blogg..Ta den hvis du har tid og lyst:)

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

Flott blogg du har.
Legger meg til som følger.

Bondekjerringa sa...

Det varmer nok litt ekstra for deg å se bokstavene ja. Herlig lampe, forresten! :)
Ha en flott onsdag! :)

Bekka sa...

Kjempefine bokstaver! Og så utrolig koselig at de er laget av noen nære og kjære av dere i tillegg. Koselig blogg du har også, fant den gjennom NIBs utfordring :) Klem fra Bekka