søndag 27. mars 2011

Award igjen♥

Fikk en award av søte Birte med bloggen DET RØDE HUSET MED SJEL.

♥LIG TUSEN TAKK

Liebster_blog

Liebster Blog ♥ awarden skal gis videre til 5 bloggere med under 100 følgere, på denne måten kan flere få se hvor mange fantastiske bloggere som fins rundt om i blogg verden.

Tommensgirl

Fryd og glede

Elisabeths idyll

Hannes favoritter

Min verden

Håper dere har hatt en fin helg alle sammen.

Ha en fin søndags kveld.

Klem Hilde

Ps: Tusen takk for søte kommentarer på innlegget under.

8 kommentarer:

Tommensgirl sa...

Gratulerer med award,du fortjener alle du kan få:)
Tuen takk,for at du ga den til meg.
Og tusen takk for koselig kommentarer hos meg.
Håper du har hatt en fin helg:)
Klem

w sa...

Så gøy. Hvor fra Eidsvoll? Verden er ikke stor, nei;)

Tusen takk for award:) Så snilt å tenke på meg:)

Ha en fin kveld.

W

Elisabeth sa...

Hei hei!

Gratulerer med award og tusen takk for at du ga den videre til meg!

Ha en fin kveld og uke!

Klem fra Elisabeth.

Trude`s hverdag sa...

Gratulerer med award, fin blogg du har la meg til som følger :-) Klem Trude

Frøken Anker sa...

Tillykke. Det var en flot award.

Hav en dejlig ny uge
Birgitte

Birte sa...

Så kjekt du tok imot Awarden...

Ha en fin fin Mandag..

Klem Birte

Hannes favoritter sa...

Gratulerer med award, og tusen takk for at du vil gi den videre til meg! Jeg skal lage et innlegg om den snart.

Klem fra Hanne

Hannes favoritter sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.