tirsdag 15. mars 2011

Endelig i gang med hekling igjen.

Ja da var det tirsdag alt i dag. I går kom jeg i gang med hekling igjen. Måle mitt denne gangen er et stort sengeteppe.. Min kjære regnet ut hvor mange jeg måtte lage. 623 stk. Det kan nok ta sin tid…  Vi får se hva det blir til slutt:) *Smiler*

1

I går fikk jeg en hyggelig overraskelse, jeg vant en give away hos Kari damen bak bloggen Atelier kari.

Ha en fortryllende dag.

Klem Hilde

Ps: Tusen takk for koselige kommentarer på innlegget under. Setter utrolig stor pris på det

5 kommentarer:

Frøken Anker sa...

UHA - jeg ville aldrig få hæklet et helt tæppe. Måske to grydelapper. min tålmodighed er desværre ikke til det. Men jeg maler og tegner gerne istedet :-)
Min mor hækler mundservietter, og dem har vi stor glæde af :-)

Hav en dejlig dag - og tak for din søde kommentar. Du er da med i min give away ;-)

Birgitte

w sa...

Så flink du er da:)

W

Sukkertøy for øyet sa...

..Jeg er så "dårlig" på hekling
lol

Har et vakkert lappeteppe som mamman min har heklet til meg,elsker det!

...blir så glad når du legger igjen ord hos meg, så koselig at du lar deg inspirere :)

TAKK

Tommensgirl sa...

Hei:)
Så koselig at du vil være med på give awayen min:) Og kjempe koselig at du vil følge meg:)
Legger meg til som følger hos deg, jeg..Har lest litt nedover,og likte det jeg så:)
Wow..så flink du er..hekle ett helt teppe?! Jeg skulle ønske jeg kunne hekle jeg, er jo så mye fint man kan lage..Men ett teppe tror jeg ikke jeg hadde hatt tålmodighet til, selv om de er utrolig fine..og de fargene du har heklet med på bildet, er jo så fine:)
Ha en fin dag:)
Klem

Fru Keilegavlen sa...

Flotte fargar på hekleteppet ditt. Lykke til!