tirsdag 10. mai 2011

Ute kos

I helgen har jeg og min kjære hatt en helg alene i Hovedstaden. Var utrolig koselig, kjente at jeg fikk ladet batteriene veldig. Helgen var helt perfekt været var strålende og vi bare koset oss. Min søte søster passet gullungene. Tusen takk for hjelpen satt utrolig stor pris på det…

Her er noen bilder fra vår veranda.. IMG_8017

IMG_8022

Mangler litt blomser men det kommer..  Skal male pallebodet men tiden har ikke strekt til.IMG_8016

Tusen takk for en veldig koselig tur kjære.. Elsker deg.

Nå skal jeg og ungene ut i solen.

Ha en herlig dag.

Klem Hilde

Ps. Tusen takk for hyggelige kommentarer. Setter stor pris på dere.

3 kommentarer:

Tommensgirl sa...

så deilig å ha en barnefri helg:) Dere fortjente det helt sikkert også:)
Så koselig dere har det på verandaen:)
Ha en fiiin dag,søte deg:)
Klem

Heddas gode grunner sa...

Koselig uteplass. Her vil jeg tro dere tilbringer noen timer i løpet av sommeren :)
Høres ut som dere har hatt en hyggelig og avslappende voksenhelg :)
Ønsker deg en fin onsdag!

Chic - Romantique sa...

Så fin uteplass! Sånn vil jeg ha også! Hvordan har dere laget vegger og tak?