fredag 20. mai 2011

Min første Giveaway:)

Min første giveaway

Det blir trrukket ut 4 heldige vinnere som får hvert sitt skilt fra Vakkert hjem ta dere en tur innom den flotte nettbutikken HER.. 

Dem har fått inn hansker fra serien frustrerte fruer. Søte????

ViewImageCABED7SO

Reglene er som følger:

1 lodd for kommentar under dette innlegget...

1 lodd for å legge seg til som følger av bloggen min...

1 lodd for å linke denne siden på egen blogg…

Tilsammen kan du få 3 lodd, skriv hvor mange lodd du tar. Har du ikke egen blogg kan du selvfølgelig være med for det. Husk bare å legge igjen mailadressen din slik at jeg kan nå deg hvis du vinner:)

Håper dere vil være med… Lykke tilSmilefjes

Klem Hilde

31 kommentarer:

englemor sa...

Så gøy med giveaway!
Jeg vil jo gjerne være med
og tar to lodd.
Koselig blogg du har.
Titter veldig snart innom igjen.

Riktig god helg!
Klem fra Hilde

Christinas låvebutikk sa...

Så koselig blogg du har!
Jeg har desverre ikke funnet prisene enda da de kom seint i ettermiddag! Men sender du meg sms i morgen på 40846027 så skal du få de!

GOD HELG!!!

Familien i Fjellborg sa...

hei hei
2 lodd til meg

en liten hilsen fra Anita S

Anonym sa...

Jeg er med:-)
2 lodd til meg

Heddas gode grunner sa...

Hei du!
Klart jeg slenger meg med på din giveaway! Trekker 3 lodd med glede :)
Fortsatt god helg!
Klem fra Hedda

Unknown sa...

Heisann Hilde ;o))
Jeg tar to lodd jeg ;o))..og tusen takk for hyggelige ord inne hos meg ;o)))

Ha en fin kveld ;o)

STOR klem Elisabeth ;)

Unknown sa...

Hei Hilde;))
Jeg blir gjerne med og trekker to lodd!

Tusen takk for hyggelig bursdagshilsen, det setter jeg stooor pris på;))

Klem Line

Tommensgirl sa...

Ååå..så gøy:)
Jeg vil gjerne være med,og tar 3 lodd:)
Klem

Mette sa...

Tar to lodd :)
følger og kommentar !:)
Klem

Anonym sa...

Jeg er helt sikkert med på disse fine "hansker" de er jo LYSERØDE
3 lodder hertil og hvis jeg er den heldige vil de bestemt komme i kolonihaven og blive brugt flittig Så nu krydses der finger ja alt hvad der kan krydses.Altid en fornøjelse at komme forbi og tak for din søde komentar på min blog.Kram Else

Anonym sa...

Dette vil jeg være med på å:) nå som jeg har flyttet trenger jeg noe nytt stæsj å henge på veggen. Kanskje jeg er en av de heldige som vinner :) klem fra lillesøster :)

Casa del Pt sa...

Tar 2 lodd jeg :)

Fin blogg du har, koselig og titte innom. Ha en fin onsdag :)

Jørn sa...

Hei.. :-) For en nydelig blogg du har! Så deg velger jeg å følge..

Slenger meg på med to lodd.

Ønsker deg en fin helg!

Jørn

Hjemme hos meg sa...

Hei!
2 lodd på meg...for følger knappen din er borte :(
Skal ta en titt i den butikken :)
Klem Anette

Christine sa...

Da ble det 3 lodd på meg=) Koselig med give away!!

Ha en flott søndag.
Klem fra Christine

Unknown sa...

vil gerne være med på 3 lodder:)

Anonym sa...

1 lodd! Madeleine_sandbo@hotmail.com

Frøken H sa...

Så spennende med giveaway! :) Jeg blir med og trekker 2 lodd! ;) Ha en fin helg! ♥

klem Frøken H

Huldra sa...

Så kos å kunne få bli med på ditt første lotteri. Prøver lykken med to lodd, og ønsker deg en riktig god sommer videre. :)

Hei og hopp fra Huldra

Elene sa...

Vil gjerne være med på give awayen din. Jeg tar 3 lodd :)
Ha en nydelig dag.
Klem

Hildes Scrappeunivers sa...

Så spennende giveawy. Jeg er med og tar 3 lodd: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/06/giveaway-hos-mitt-lykke-hjem.html

Har også stemt på Lanoungene dine :)

Klem fra Hilde

PS: Bli gjerne med på mine 2 konkurranser også

Prinsessemamma sa...

Heisann,
jeg tar tre lodd`er:)
Følger, kommenterer og linker:)
En super uke til deg!

Helene sa...

Jeg blir gjerne med og trekker 1 lodd. Ha en fin kveld!:)
klem

Unknown sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
MissMette sa...

Hei Hilde :)
Jeg vil gjerne være med på
din giveaway :)
Jeg tar 2 lodd...

Koselig blogg, så jeg la meg
til som følger her hos deg :)

Ønsker deg en fortsatt fin
kveld og uke... Klem fra Mette

♥HverdagsHjerter sa...

Slenger meg med jeg å da:-) Blir vel to lodd på meg. Ha en fin dag alle små og store i Kroken! Klem:-)

Anonym sa...

Blir med i siste liten med 1 eneste lille lykkelodd!

Hilsen Egat

Charlotte sa...

Blir med i siste liten jeg også med 2 lodd;)
Ha en fin kveld
klem charlotte

Anonym sa...

Несмотря на с первого взгляда простоту, регистрация в качестве ип требует выполнение надлежащих норм и правил, поэтому надежнее доверьтесь специалистам, которые имеют многолетний опыт подобного рода. Если вы спросите, как оформить ип, вам ответят очень запросто.… Опытные юристы ООО "РЕГИСТРАТОР" возьмут всю процедуру оформления и регистрации вашей фирмы, на себя...

Юридические услуги - [url=http://www.registratorfirm.ru/openip/]открытие чп[/url]

Anonym sa...

Lawyer more than 10 years practitioner in the field of law. Family lawyer services. Free consultations online -

Услуги адвоката

Anonym sa...

С первого взгляда, несмотря на простоту, защита себя и своих интересов в суде требует четкого знания и правил, поэтому лучше доверьтесь профессионалам, которые имеют многолетний опыт в делах подобного рода. Если вы спросите как эффективно представить Ваши интересы в суде, вам ответит опытный адвокат более 10 лет практикующий специалист в области права Шишук Анна Борисовна, которая возьмет всю процедуру защиты Ваших интересов на себя.
Подробности и бесплатная юридическая консультация на сайте http://advokat-shishuk.ru

Как правильно составить иск и вести себя в суде: [url=http://http://advokat-shishuk.ru/]консультация адвоката[/url]