fredag 27. mai 2011

Før og etter.

Da er jeg ferdig med å male vinduskarmene på badet. Ble veldig mye finere syns jegSmilefjes Som dere ser på bildet har jeg persienner på badet og jeg spyr av dem, for det første får jeg ikke luftet ordentlig for det andre samler det seg masse støv på dem. Vi er ganske avhengi å ha noe foran vindu for veien går rett fobi her. Litt kjedelig å dusje foran alle som kjører eller går forbi… SmilefjesMen så kom jeg over vindusfolie. Hurra. Har dere lyst på vindusfolie gå inn HER. Var veldig lett å sette det på. Min kjære var snill å hjalp meg..  Tusen takk min kjære.

Før:Badet før og etter 002

Etter:1

Persienna blir byttet ut med en søt kappe jeg fikk av min snille mamme men må få tak i gardinstang først.

Her regner det i dag..

Ha en regnfull fredag.

Fredagsklem Hilde

Tusen takk så mange søte kommentarer fra dere. Og velkommen til dere nye følgere, håper dere vil trives her .

1 kommentarer:

Tommensgirl sa...

Hei snuppa:)
Så koselig det er på badet deres:) Og supert tips med den vindsfolien..Jeg skal inn å kikke nå,for du er ikke alene om å være lei persienner..
Ønsker deg og dine en super helg:)
Klem