onsdag 25. mai 2011

En fantastisk bok

Ja jeg snakker om Sanselig Sommer.. Fikk den i posten i går. Var utrolig mange flotte bilder. Bladde og bladde fram og tilbake. Stor kosa meg med flotte tekster og nydelige bilder.. Vis dere ikke har den alt så løp å kjøp den er vært hver eneste krone…

Marcus bursdag og en fantastisk bok 003

Marcus bursdag og en fantastisk bok 002

Går inn på bloggen til skjønne Franciska som har skrevet boka. HER

Ha en flott Onsdag.

Her i huset blir det vasking og forberedelser til bursdags fest for eldstemann.

Klem Hilde

6 kommentarer:

Tommensgirl sa...

Ååå..så heldig du er:) Den boken ser fantastisk ut..spørs om ikke jeg må skaffe meg den jeg også:)Ha en fiiin dag,søte deg:)
Klem

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Hei Hilde ! ♥

Først vil jeg gratulere deg med tenåring i hus, herlig ! :) De vokser og gror fort ja, det er helt sikkert. Håper dere hadde en koselig feiring. ♥ Og 23 mai er en veldig fin dag å ha bursdag på da, hihi... ;) Tusen takk for koselig bursdagshilsen til Thea.

Sanselig Sommer har jeg bestilt også, venter i spenning her. Virker som en veldig vakker bok, gleder meg. ♥

Ha en kjempefin dag videre ! :)

Klem fra Anette ♥

Guttemamma sa...

Boken VAKKER rett og slett, jeg balr og blar...
Grattis med stor gutt i huset!
klem♥

Guttemamma sa...

oj, der ble det mange skrivefeil...:-)

Hannes favoritter sa...

Jeg skal definitivt løpe og kjøpe!!! Heldig du er som kan kose deg med den nå!

Klem fra Hanne

Tove `blogg verden sa...

Boken SKAL jeg ha ja :D Ikke fått somlet meg til å bestille den enda...Lurer på om den kommer i bokhandlere...
Nydelig header du har forresten :)
Klem Tove