fredag 20. mai 2011

Da er det fredag igjen…

Har fått male guden over meg igjen så jeg driver å maler vinduskarmene på badet… Skal få se før og etter bilder når jeg er ferdig… Tihi..

Pakke i posten igjen… Hurra. Vant en giveaway for en stund siden inne hos søte Elisabeth, Damen bak bloggen ELISABETHS IDYLL. Tusen tusen takk Elisabeth. Ta en tur innom hennes flott blogg HER….Ny data og pakke i posten 228

Vant dette fine armbåndet fra Lene Bjerre.Badet før og etter 008

Nei nå skriker male kosten etter meg… Dere får ha en flott fredag og kos dere masse i helgen…

Klem Hide

Tusen takk for kommentarene på innlegget under spesiell takk får min kjære som også har lagt inn en kommentar.. Elsker deg og veldig høyt…

1 kommentarer:

Tommensgirl sa...

Så nydelig armebånd:) Så heldig du er:)
Klem