mandag 30. mai 2011

Min ønske liste til 30 årsdagen.

Folk lure på hva man ønsker seg til bursdag. Så jeg tenkte jeg skulle sette opp en ønskeliste på hva jeg ønsker meg til min 30 årsdag. Fint å få noe man ønsker seg daSmilefjes

Pip studio service+ sengetøy fra pip

cats

Green gate service+ senge teppe fra green gategreen g

Øyelaser behandligpicture_inc

Selvsagt penger. Alltid fint å fåimagesCANSMQN4

Oliventre. Kunstig vel og merke

oliventre

Spa behandling spa_signature

Det var det jeg kom på i denne omgangen av min ønskeliste…

 

Nå skal jeg vaske hus og pakke kofferten for vi vender snutten mot Steinkjer på Onsdag, vi skal nemlig i konfirmasjon. Laaang tur foran oss..  Krysser fingrene for at barna holder seg blideSmilefjes Hele turen..

Vis dere enda ikke har meldt dere på min Giveaway kan dere gjøre det HER

Tusen tusen takk for så mange kommentarer fra dere.. Varmer mitt hjerte.

I dag skinner solen her hos oss, håper den skinner hos akkurat deg.

Ha en herlig mandag godt folkSmilefjes

Klem Hilde

8 kommentarer:

Tommensgirl sa...

Så mye fint du ønsker du deg:) Lenge til du blir 30? Pip studio service er jo sååå nydelig:)
Ønsker søte deg en fin mandag:)
Klem

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Så mye fine ting du ønsker deg, herlig ! ♥ Mye jeg kunne tenkt meg her gitt, hihi... kaninen er kjøpt på Living og de har gutter og jenter. Og det beste av alt er at de kun koster 249 kr. :)

Er så kjedelig med disse problemene med blogger, håper det ordner seg snart.

Ha en strålende kveld, kose deg ! ♥

Klem Anette

Divamamma sa...

Oioioi, ser ut som om det her kunne vært min ønskeliste jo. Laseroperasjon tok jeg i fjor sommer. Det må være verdens beste invistering. Ser som en ørn den dag i dag.

Koselig at du vil være med på min giveaway. Lykke til :-)

Gunn Merete sa...

den kista er til salgs :) hehe

Musefletta sa...

Så mange fine ønsker, ønsker meg visst jeg også :)

Biltur er alltid litt spennende med barna, satser på det går fint og at dere får en fin tur :)

legger meg til som følger jeg..

klem

Bente sa...

Mange fine ønsker. Håper noen går i oppfyllelse.

Klem

Unknown sa...

Heisann ;o) Lurt og sette opp liste ;o) Masse fint du ønsker deg!!! Pip har jo jeg også LOOOOVE IT!!! Øyelaseroperasjon kunne jeg også tenkt meg....hadde nok spart på det i lengden... ;o)

Ha en flott dag ;o)

STOR klem Elisabeth

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Tøykaninen Dulla er kjøpt hos Living til en hyggelig pris av 249 kroner. ♥ Hun er STOOOR og kjempesøt ! :)

Ha en superfin dag videre. ♥

Klem Anette