fredag 13. mai 2011

Noen nye bilder fra nettbutikken Vakkerthjem

Hjertelysestake-sink ViewImageCAEQFESEKlokke med roser "Paris"ViewImageCA4Y6B9Z

Magasinholder-N

ViewImageCA2J8Z7HBlondebond

ViewImageCACUIXWO

Tunika/kjole med hette ViewImageCA2WL4UX

Veldig søt tunika sånn ønsker jeg meg… Ta dere en tur innom denne søte nettbutikken HER.

Her er noe av det som kommer i nettbutikken

Dekor vindu

ViewImageCAAH5135

Vegghylle med stang ViewImageCAHCB807

Noe det likte ta turen innom nettbutikken HER

I dag regner det her. Men jeg syns det er litt godt jeg da.

Ha en fin torsdag

Klem Hilde

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsa....Helt ok med lysestagerne men det er haveborderet og stole jeg sælger alså intet Greengate vil lige finde udaf prisen for forsendelse og vender tilbage er det ok men vil tro det kommer til at koste ca 75,-dk Kram Else

Tommensgirl sa...

Hei:)
Tusen takk for søt kommentar:)
Så mye fint..den tunikaen der ønsker jeg meg også:)Håper du får en nydelig torsdag,søte deg:)
Klem

Anne (Moseplassen) sa...

Koselig med slike vegghengte skoffehyller for matvarer. Husker bestemor hadde noe lignende den du viser, og mor har en diger en som hun fremdeles bruker (men den er ikke like dekorativ da).

Unknown sa...

Så mye fint!
Den butikken skal jeg innom ja, har ikke vært der før, tror jeg...?

Så fine bilder fra terassen deres under her, likte veldig godt de to stolene og pallebordet, kjempefint ♥

Ha en fiiin helg!

Klem Line

Chic - Romantique sa...

Her var det flere ting å sette på ønskelisten ja :)