tirsdag 3. mai 2011

Helgens loppefunn.

I helgen var det tid for loppemarked igjen. Weeeee Syns det er så gøy å gå på loppis…

Fikk tak i 2 sølvfat. Heldige meg.  Det øverste fatet er det et flott mønster i bunnen men det syns ikke på bildet.IMG_7995

IMG_7997

Også fikk vi tak i 3 tøffe vinstativ. Man kan bruke det til mye. Vin selvsagt eller blader, til og med håndkler. Smilefjes

IMG_7990

Disse små søte salt og pepper fikk jeg av min søte mormor IMG_7994

Også disse  lysestakene fikk jeg av min mormor. Men dem skal få en dusj med spraylakk.IMG_8000

 

Var også så heldig å vinne Give awayen inne hos søte June med bloggen Nostalgi og skriverier før påske. Ta en tur innom hennes flotte blogg HER… Gaven var pakket inn så fint. April 2011 182

Skilte skal få plass i gangen. Tusen takk June.. IMG_8003

Nå er det snart tid for min første Give away. Gleder meg.. Følg med… Smilefjes

Ha en herlig tirsdag dere.

Klem Hilde

6 kommentarer:

Unknown sa...

Så mye flotte skatter ,)) Fat får man jo aldri for mange av!
Arvede skatter er de beste synes jeg, og dine var så flotte, nydelig møster på lysestakene ;)
Gratulerer med flott gave, lekkert skilt!!
Ja, jeg håper også det blir flere slike treff, hadde vært gøy om det ble en tradisjon ,)) Synd du ikke kan da, men det kan jo hende det blir andre treff ;))
Nyt dagen!! <3
Klemmer Anki

Tommensgirl sa...

Så mange fine skatter du viser frem:) Kjempe fint det vinstativet,skulle ønske jeg kom over noe sånt på loppis..
Så fint skilt du har vunnet :)
Ha en fin fin dag:)
Klem

Mamsens hus sa...

Her var det mange fine saker. :)
Koselig med det du har fått av din mormor.
Gratulerer med gave, flott skilt.
Ønsker deg en fin kveld. :)

Gry sa...

Så fine ting du fant på loppemarked! Jeg var innom et på lørdag, men det ble dårlig med fangst denne gangen. Kjempesøte ting du har arvet også.

Grattis med premie, artig! En super uke videre til deg ;) Klem Gry

Anonym sa...

Så mange flotte skatter du viser.
Gratulerer med kjempestilig skilt!
Ha en fin tirsdagskveld.
Klem fra Mio

Unknown sa...

Så mye flott du har shoppet deg og fått;)) Vinstativet var kjempefint ♥
Og gratulerer med vunnet give-away, kult skilt:)

Klem Line