lørdag 2. oktober 2010

Hytte tur til Koppang med mommo og Robert

Marcus og Lucas var så heldig å få lov til å være med på hyttetur til Koppang. Snille dere er som tok med dere gutta på tur.. Hytte tur 02. okt 1 hytte tur 02. okt 2 hytte tur 02.okt. 3

Kos dere masse.. Her reiser dem avgårde. Måtte ha med henger så dem fikk plass til alt.. Hehe:)hytte tur 02.okt 4

Nå er det bare lille gull som er hjemme. Så da skal jeg prøve å få ryddet å vasket på rom som ellers havner nederst på pri lista…. Og kose masse med lille gull og min kjære….

Jeg og lille gull reiser opp på hytta på tirsdag og blir til onsdag. Så vi også får oss en liten tur:)

Mens min kjære skal være hjemme å jobbe, men det hadde jo vært hyggelig vis han også kunne være med men men sånn er det vel bare noen må jo jobbe og.. (Flinke mannen min)

Ha en fin start på høstferien.

Klem Hilde

0 kommentarer: