mandag 25. oktober 2010

Det vi har gjort i helgen:)

Fredag var jeg hos frisøren:frisøren 3 Line hadde Lucas mens jeg koset meg i frisørstolen.

På kvelden var min snille søte søster her og passet gutta boys mens Rune og jeg var ute på en romantisk middag, måtte jo feire 5 års forlovelse. Elsker deg min kjære…

Tusen takk for at du ville passe gutta boys Line.. Vi er utrolig glad i dag:)

Lørdag var Marcus på kino med tre kompiser jeg kjørte og hentet dem. Mens dem var på kino var gutta boys, mamma, min søster og jeg inne på Jessheim storsenter. Handlet litt småtterier..

Kvelden sluttet med Taco kveld hos mamma og Robert.tacoVar en utrolig koselig kveld:lille gull og LineElias koser på tantes fang:)

Min kjære var ikke med for han var på jobb fest og hygget seg:)

Søndag var det babysvømming. Elias koset seg i vannet selv om det var litt kaldere denne gangen.Brrr.  Rune var også med å badet, greit å være to for det blir jammen meg ganske tungt å holde han lille sprelle mannen og veldig koselig når vi kan og har mulighet til å være to… Koselig å gjøre ting sammen…. :)

Hva har dere gjort i helgen dag???

Ny uke nye muligheter:)

Ha en fin start på den nye uka

Klem Hilde

1 kommentarer:

Lillesøster sa...

Takk for en super helg <3