onsdag 30. desember 2009

Litt bilder fra jula….

Sorry at jeg ikke har blogget i det siste men har hatt mye å gjøre og vært så sliten på kvelden. Bruker også en gammel data og den er så treg. Ikke morsomt:(

Men her er noen bilder:julekvelden julekvelden1 RomjulaHåper dere har hatt en fin jul og romjul. Det har vi, bortsett fra at vi hadde innbrudd i den nye bilen vår som sto parkert på et verksted.

De idiotene hadde knust noen ruter, ødelagt bilstolen til lille gutt og stjålet sterioannlegget. Blir så sint og lei meg hvorfor skal sånne idioter finnes… ??????

Nå går det fort til lille Elias kommer til verden. Litt over en mnd igjen.. :) Herregud som tiden har gått fort.. Skal bli godt å slippe alt vannet i kroppen og se vekta er på vei nedover i stedet for oppover… Og møte Lille prinsen vår… ÅÅÅÅÅÅÅ som jeg gleder meg..

God jul til alle som leser min blogg:)

Stor klem

1 kommentarer:

Unknown sa...

Godt nytt år, utrolig kjedelig med folk som ikke klarer å la andre sine ting være i fred