tirsdag 14. juli 2009

Her er noen bilder fra bursdagen til lille gullet:)

bursdagen til lille gullet 014 Her er Kay og min kjære. En stor takk til min kjære som har laget mat og ordnet stort sett alt… Han er utrolig flink..bursdagen til lille gullet 015 Her er pappa, min søster, Krystyna og Rolfbursdagen til lille gullet 016 bursdagen til lille gullet 018 Bursdags gullet, Robert, mamma, mormor og bestefar og lille Elita…. bursdagen til lille gullet 020 Elita fikk sitte i stolen til Lucas, bestefar syns Elita skulle få litt mat hun og..:):) hehebursdagen til lille gullet 022 Lucas fikk sin egen lille kake med et lys… Litt skeptisk:)bursdagen til lille gullet 025 bursdagen til lille gullet 026 Da var tid for pakker.. Tante Line hjelper til. Litt vanskelig…. bursdagen til lille gullet 031 Jess gressklipper. Den falt i smak…:)bursdagen til lille gullet 037 Se så fin familie jeg har…. :) bursdagen til lille gullet 039 bursdagen til lille gullet 045 2 knisejenterbursdagen til lille gullet 054 Stolt far (bestefar)bursdagen til lille gullet 058 Kjekk du er når du smiler pappa:) hehebursdagen til lille gullet 061  Tøff sykkel som lille gullet har fått av Krystyna og Rolf. bursdagen til lille gullet 072 Tante og mommo ville så gjerne bade med lille prinsen.bursdagen til lille gullet 073

Tusen takk for alle gavene lille gullet har fått.. Det har vært en super kveld…. :) Har en så fin familie. spesielt min kjære samboer som er så flink med å ornde og styre, med mat og kaker og rydder og styrer med ting. Tusen takk kjære… Det som manglet i dag var eldste gullet som måtte dra tidlig i dag. Men rakk og feire litt:) før han dro til Stavanger til sin far…. Tok noen bilder av mine to gull men var med et annet kamera så legger dem ut i morgen for nå skal jeg legge meg, er veldig sliten… God natt:)

 

Klem til alle sammen..

Vi blogges:)

0 kommentarer: