lørdag 4. juli 2009

Er litt treg men her er noen bilder fra bursdagen til mamma…

Vi var å feiret bursdagen på torsdag…..

Legger ved noen bilder:)

mammas busrdag 021 Der er mamma og Robert og foreldra til Robert (Berit og Jørgen)mammas busrdag 022 mammas busrdag 027 Her er min søster og min kjære…. Se som dem koser seg.. Hehe mammas busrdag 031 Lucas har fått vannmelon… Mmmmm deilig..mammas busrdag 033

mammas busrdag 041 Koser seg på fanget til pappa….

mammas busrdag 042 Lucas var så heldig å få gave han og… Fikk 1.års gaven av Berit og Jørgen på forskudd.. Den falt i smak. Den var utrolig morsom. Dyrene lager lyder og bonden synger.. :) Tusen takk Breit og Jørgen….mammas busrdag 043 mammas busrdag 044 Du er meg jammen en liten heldiggris… Du mangler ingenting lille venn…mammas busrdag 045

mammas busrdag 054 Koser på fanget til mommo… :):)mammas busrdag 059 Tror min lille søster ble litt sjalu på Lucas fordi han fikk sitte på fanget. Så hun måtte på fanget og få litt kos hun og.. Hehe:):):):):) Er dem ikke søte?????mammas busrdag 065 mammas busrdag 068 Tøff bamse:)mammas busrdag 071 Her er vennen til min søster….

Det var en Veldig koselig kveld…

 

Vi Blogges, klem

0 kommentarer: