søndag 12. april 2009

Syk

Uff i går merket jeg at jeg og begynte å bli syk. Og det gjorde jeg. Vondt i kroppen og snørrete med litt feber.:( Har liggi i senga nesten hele dagen. Dakkar meg. Kjedelig å være syk når man er på ferie. Heldigvis har mormor , bestefar og storebror passet Lucas så jeg kunne sove.Tusen tusen takk for det..:):):):) Mormor og bestefar er verdens snillest besteforeldre (oldeforeldre)
Tiden har godt så utrolig fort her oppe men på tirsdag vender vi nesen hjemover. Blir veldig trist å dra men det blir også godt å komme hjem til min kjære som venter og venter på oss. Syns vel kanskje det har vært litt kjedelig uten oss der hjemme. Litt stille kanskje. Blir deilig å komme hjem.

I morgen må vi ta en tur til min oldemor (tippoldemor til guttene) vis formen er bedre da.

Blogges i morgen.
God natt. Smask

0 kommentarer: