fredag 7. mai 2010

Fra vinter- til sommer gardiner

Har vasket vinduer og hengt opp sommer gardiner:)

Før:gardiner 004gardiner 012 

Etter:gardiner 010 gardiner 014Hva syns dere?

Har begynt å få smaken på interiør noe jeg ikke har hatt så stor interesse for før. Men etter å lest så mange fine interiør blogger har jeg blitt revet med… Får mye inspirasjon fra dere blogg venner. <3

Forresten så gikk det fint hos frisøren, ble fornøyd. Lille gull var så snill lå bare å tittet i vogna ved siden av meg. Lucas gullet var hos mamma, dem hadde laget vafler og kost seg ute i det fine være som har vært i dag…

Nå sover begge gullene og store gull er hos pappan sin…    Min kjære har begynt å grille han er så utrolig flink til å lage mat. Flinke kjæresten min…. Skal bli godt med mat.. Mmm

Ha en fin kveld<3

Klem Hilde

 

0 kommentarer: