søndag 8. november 2009

I dag er det farsdag…

Til den kjære pappa'n min
fra den lille gutten din.
jeg vil alltid se opp til deg, du er et godt forbilde for meg.
jeg håper at når jeg blir stor, at dine egenskaper i meg bor.
du gir meg alt jeg trenger, ikke bare i form av penger.
du gir meg omsorg, varme og kjærlighet,
og en ting er sikkert at jeg vet.
du betyr så veldig mye for meg, jeg er kjempeglad i deg.

Stor klem fra lille Lucas og Marcus :)

 

Og til min pappa.

HVA ER EN FAR?
En far er han som ordner alt
og alltid finner vei,
som hjelper deg når du har falt
og kjærlig trøster deg.
En far er han som alltid vet
hva som er rett og riktig,
som lærer deg rettferdighet
og hva som er uriktig.
En far er han som tar seg tid
til moro, lek og sport,
og likevel med rolig flid,
får mange jobber gjort.

 

Gratulerer med farsdagen

Ha en fin søndag..

 

Klem Hilde

0 kommentarer: