fredag 11. februar 2011

Bli med på Give Awayen til Ida Sussane (Sukkertøy for øye)

Du kan vinne en orginal cobra telefon i fargen blå

1. lodd : kommentar i dette innlegget

2. lodd:  kommentar i dette innlegget + følger av Sukkertøy for øyet

3. lodd:  kommentar i dette innlegget + følger av Sukkertøy for øyet + link med bildet ovenfor på din blogg

4. lodd:  kommentar i dette innlegget + følger av Sukkertøy for øyet + link med bildet ovenfor på din blogg + innlegg om min give away på din blogg (med link)

Du kan altså kapre med deg 4 lodd i denne give away'n

..Også lurer dere nok på om jeg er splitter pine gal som skal gi bort min elskverdige cobra telefon? Dere skjønner... Jeg har 2 like (2 blå). Og jeg vet hvor vanskelig & dyrt...det kan være å finne disse telefonene, derfor velger jeg å gi bort en av disse fantastiske telefonene i denne give away'n. 

Det flotte designet og sjarmerende uttrykk vil passe inn i hviket som helst hjem..

Sleng dere på og spre "budskapet"

Jeg oppdager stadig nye ting her inne, så da jeg fant ut av jeg nærmet med 5000 kommentarer, måtte jeg finne en måte å takke dere på. 

Gå inn på hennes nydelige blogg og bli me Her.

(Lånt bildet og tekst av Ida Susanne)

Klem Hilde

1 kommentarer:

Sukkertøy for øyet sa...

Hei og hopp :)
Så vanvittig koselig hilsen du la igjen inne hos meg :)

..Ønsker deg og dine en finfin helg

-Ida Susanne