lørdag 22. januar 2011

Lørdag og bare kooos:)

På torsdag var jeg på konsultasjon ang mage reduksjon.  Hadde liten tro på at jeg skulle få dette dekt men Jo da dette blir dekt Yess yess yeeess. Ble utrolig glad kan man si. For det er en dyr operasjon. 

Jeg ble rådet til å vente til september med å operere for da er minstemann litt mer selvstendig .                                                                                                                                                                                        Men det som skal gjøres er å sy sammen mage musklenen  og fjerne buken.. Gud som jeg gleder meg til å kunne gå med bikini igjen.

I dag skal vi til Hopp i havet.

Hopp i Havet er et opplevelse– og lekeland for barn og voksne.

Når du tar de første skrittene inn i Hopp i Havet får du følelsen å være på havets bunn. Og her kan du hoppe i havet, i hvert fall i tankene!

Med  mange spennende sklier, trampoliner, sykler, baller og mye mer blir et besøk i Hopp i Havet en spennende opplevelse for alle. Her blir spenst, koordinering, balanse og utholdenhet utfordret. Full lekelyst i sikre omgivelser.

Lekelandet passer for barn i alle aldre....

Detta blir moro:) Weeeee

Far og sønn har lekt med kamera til Mamma:)6

Ha en strålende lørdag

Klem Hilde og gutta

7

0 kommentarer: