mandag 27. desember 2010

Julaften 2010

Har hatt liten tid til blogging i det siste grunnet sykdom og jule strid.

Men her er noen bilder fra vår julaften:

Det var så mye julegaver som dere ser ,enda så var ikke det alle..:) Vi har nok vært snille i år1

Her er to gullunger kledd i lik dress… Næææh <32 Ekte søsken kjærlighet.. <3<3<3 Nusselige3  Verdens fineste gutter<3<3<3 Stolt mamma til 3 herlige gutter<3<3<38 

  Bestefar Rolf feiret julen hos oss…  Her sammen med mine 4 herlige gutter<3<3<3<34 Så kom kveldens høyde punkt, jo da snakker vi om nissen… 7  En som var litt skeptisk :)Julaften 2010 059 Han fant fort ut at nissen ikke var så farlig. Goingen <39 Han tok faktisk og hånd takket nissen.. Er ikke det søtt så vet ikke jeg:)10 En liten trøtt prins som var veldig klar for senga.. Måtte si natta til bestefar…. 11 Jeg var jo så “heldig” å bli syk på selveste julaften..  Oppkast og diare.. Heldigvis kom det ganske sent på kvelden… Stakkars meg:(12

Storebror hjelper mellombror og bygge opp et hus.. Flinke gutter<3<3<313

Sånn har julen vår vært… Min kjære og storebror ble syke 1.juledag… Man må tenke positivt, heldigvis er det noe som går over….

I dag har de to minste og jeg vært hos mamma og Robert på middag. Der lå min lille søster å var syk…  Dette er rett og slett no drit…

Ha en fin romjul  og kos dere med familie og venner<3

Juleklem Hilde

0 kommentarer: