mandag 29. november 2010

Hei og hopp:)

I dag er det mandag og en ny uke.. Helgen har vært utrolig koselig.. Fredag hadde jeg ei god venninne på besøk og vi skulle sy jule hjerter men det ble bare fjasko. Hehe. Symaskinene gikk i stå. Men det ble da noen glass vin og skravling.. :) 

Lørdag laget vi jule godterier. Maskipan kuler og jeg prøvde meg på brente mandler uten hel.

12

Hjemmelaget adventslys i år.. Glassene har jeg også laget:) Flink????

3

På kvelden var det kos men min kjære. Vi koset oss med god mat og et glass vin.. (Fondu.. )Mmmmm.

4

På søndag laget min kjære og Lucas pepperkake hus som til slutt ble til et pepperkake garasje… Hehe..  Mens jeg prøvde meg på brente mandler igjen uten å lykkes denne gangen og. Hmm dette er ikke bare bare…. Men jeg har ikke gitt opp enda:)                            Noen som har gode råd for å lykkes med brente mandler???

 

5

Så det har vært en herlig helg:):):)

Her skinner solen. Ha en fiiin mandag:)

Klem Hilde

2 kommentarer:

Lillesøster sa...

Så koselig:) Håper vi kan finne på noe gøy når jeg kommer hjem til jul :)

Hege Myhrvang sa...

Hei<3
jeg må virkelig si dere har gjort en bra jobb i jula,nydelige bilser også så koselig dere har gjort det:)
Stooooor klem fra Hege Myhrvang