torsdag 23. september 2010

Babysang

I dag har vi vært på babysang. Det var jo så koselig. Lucas syns det var utrolig moro å synge og danse.. :) Elias syns også det var veldig spennende… :) Min venninne og hennes Oliver (mitt gubarn) var også med å sang + mange andre mødre og deres barn.

13012004115120babysang

 

Tok inger bilder i dag på babysangen men kanskje jeg skal gjøre det neste gang.. Vi får se.

Ellers her hjemme skjer det ikke stort. Min kjære er på vei til Lofoten med en pakke. Han dro i går ,litt trist her uten han men tror det er litt godt for forholdet vårt å kunne savne hverandre litt. Tror det er sunt jeg.. Blir jo så ekstra koselig når han kommer hjem…

Nå skal jeg vaske og brette litt klær før dissa gutta boys våkner…

Ha en fin torsdag:)

Vi blogges.

Klem Hilde

0 kommentarer: