søndag 11. april 2010

Påsken ferien i Finnmark

Tenkte frem og tilbake om jeg skulle reise på påske ferie til min besteforeldre i Finnmark med to små. Og kom fram til at jeg drar. Min onkel skulle oppover så vi tok føle med han.

Glad for at jeg dro for det var så koselig å se mormor og bestefar igjen:) Sevl om det var kjipt å dra fra min kjære Rune men det er jo litt sunt å være litt borte fra hverandre.

Ting ta tid for noen når vi pakker og gjør oss klar for fjell tur:)

Bildet sier vel alt:) Zzzzz.Hehe  Sover 

Da var alt pakket og klart. Ikke noe tull når vi skal på fjellet.

 

Dette er første turen til lille Elias:)påsken i finnmark 2010 022 påsken i finnmark 2010 015 påsken i finnmark 2010 005 påsken i finnmark 2010 007

Elias sov nesten hele dagen på fjellet:)påsken i finnmark 2010 036 Godt sove hjerte på den gutten…

Legger ut flere bilder i morgen…

Vi blogges.

Klem Hilde

1 kommentarer:

Unknown sa...

Åh... vakringene!
Håper dere har hatt det knallfint, vennen.
Også håper jeg på å få se dere snart igjen.
Savner deg!

Kan du sende meg en sms, når du ser dette? Har lånt en annen mobil, og nummeret ditt ble ikke med over på den.

KLEM!