mandag 22. mars 2010

Mine 3 nydelige gutter:)

En stolt 3 barnsmor for 3 herlige gutter… Mange Er så utrolig heldig som har fått så fine barn…  Disse bildene smelter hvertfall mitt mamma hjerte.

Nå er det bestemt vi reiser til Finnmark i Påsken. Marcus og en kompis reiser nå på Fredag og de to minste og jeg reiser neste onsdag til verdens beste besteforeldre.  Blir utrolig koselig å møte dem igjen for det er jo et år siden vi så dem sist. Blir skjelden vi ser hverandre siden dem bor så langt unna, og det er veldig synd… :(

Mamma og Robert var innom i dag og det var veldig koselig. Lucas spør ofte etter mommo som han kaller henne.  Han ble utrolig glad da dem kom…  Robert hadde kjøpt  med boller og det falt i smak for liten og stor… Tusen takk:)

Er utrolig glad i deg mamma.

Nei nå skal jeg ta med lille gullet som ligger ved siden av meg i sofan ned å finne puta..

God natt:)

Klem Hilde

0 kommentarer: