fredag 19. februar 2010

En drøm

Sitter å drømmer meg bort på nettet. Skulle så veldig øsnke en tur mot varmere strøk. Slippe mas og jag. Bare nyte livet.

Tenk å kunne våkne opp herdrøm 1

Og spist en bedre frokost her sammen med familien. Ååå så deilig det hadde værtdrøm2

Og bare nytet livet her på denne nydelig stranda. Bare vi…. Det hadde vært noe det……… drøm

meeeen i stede sitter jeg hjemme å tenker på alt jeg skulle gjort. Husvask, klesvask og alt annet som må gjøres.

Begynner å bli temmelig lei denna magen. Lei av å vente og vente.

Nå våknet Gullungen så da får jeg vel komme meg opp av stolen.

Ha en fin fredag. Krysser fingrene for at fødselen begynner i helgen..

Stor klem Hilde

3 kommentarer:

Lillesøster sa...

Hvor i Thailand er dette? Så veldig fint ut.

Unknown sa...

Åh... en vakker dag, Hilde.
Tenk om vi kunne dratt til syden sammen en gang, det hadde vært moro, det.
:D

Jeg sender alle de vibber jeg kan, for at fødselen starter snart, vennen... synes dere har ventet lenge nok, nå.
Jeg og! Hehe.

Stor klem.

Hilde♥ sa...

Hei lillesøster. Hua hin er det. ja utrolig fint der.. Deilig å drømme seg vekk litt. Kos deg i helgen.
Klem