tirsdag 4. august 2009

Endelig er storebror hjemme fra ferie:)

Det var så utrolig og godt å få hjem store gullet. Nå har han fartet i nesten 6 uker. Deeeet er lenge det.. Savnet han veldig.. Men sånn blir det vel nå han vil til oldemor og oldefar i Finnmark og skal til faren sin.. Men nå er han hjemme og det er bare herlig for liten og stor:) Lillebror syns det er stas med storebror. Etter han hele tiden:) moro og se… Hehe

Foto0152

Ja i morgen blir jeg et år eldre. Herregud som tiden flyr. Uff uff. 28 år er vel ingen alder men:) Hehe… Natt til i morgen har min kjære og jeg vært sammen i 4 år:) 4 deilig år… Håper vi får nye fin år sammen.. Elsker deg min kjære Rune… Ikke nytt bilde:)

tlf bilder 002

Blir sprø av dette regn været jeg.. Man blir så daff og trøtt.. Hmmm… Blir nok bedre i morgen får vi tro.. Fant et passende bilde på nettet:)regnvær

Vi blogges folkens:) Kos dere inne med gode mennesker. Det skal jeg hvertfall:)

Klem

0 kommentarer: